Smluvní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.


2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.


Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

 

Zboží zůstává až do jeho úplného uhrazení majetkem společnosti RAMEK spol. s.r.o.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

 
Objednávka je přijata do 24 hodin, poté probíhá okamžité vyexpedování zboží. Potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem a odeslání zboží budete taktéž e-mailem informováni. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

 4) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

 

Každou objednávku můžete zrušit před jejím odesláním a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. 


5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ

 

Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.


V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení (99 Kč). Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů s dopravou a objednávka bude stornována.

V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci.


6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Při platbě převodem na účet č. ............................ použijte jako Variabilní symbol číslo objednávky a do zprávy připište Vaše jméno a příjmení pro snadnější přiřazení Vaší platby k objednávce a pro urychlení vyexpedování a odeslání zboží.

 

Způsob doručení (rychlost dodání):

 

1. PLATBA PŘEDEM (PŘEVODEM):

A. Česká pošta - Balík do ruky = 109 Kč

(zpravidla následující prac. den od připsání částky na náš účet)

B. DPD = 105 Kč

(zpravidla do druhého prac. dne od připsání částky na náš účet)

C. Česká pošta - Obyčejný balík = 105 Kč (PO DOHODĚ)

(zpravidla do druhého prac. dne od připsání částky na náš účet)

 

2. PLATBA PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ (DOBÍRKA):

A. Česká pošta - Dobírka = 150 Kč

(zpravidla následující prac. den od vytvoření vaší objednávky)

B. DPD - Dobírka = 126 Kč

(zpravidla do druhého prac. dne od vytvoření Vaší objednávky)

C. Česká pošta - Obyčejný balík = 126 Kč (PO DOHODĚ)

(zpravidla do druhého prac. dne od vytvoření Vaší objednávky)

 
3. OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA (po domluvě termínu).

 


7) DODACÍ LHŮTA

 

V případě objednávky v dopoledních hodinách expedujeme zpravidla ještě týž den. U objednávek v odpoledních hodinách je zboží expedováno a odesláno nejpozději následující pracovní den.

 

Kurýr/dopravce Vám zboží doručí následující pracovní den po jeho vyexpedování. Chcete-li zboží obdržet co nejdříve (NÁSLEDNÝ PRACOVNÍ DEN po Vaší objednávce), je třeba zboží objednat v dopoledních hodinách a zvolit přepravu Českou poštou.

 

1. Dobírka - Dodací lhůta 1-3 pracovních dnů od Vaší objednávky balíkem České pošty či balíkem kurýrní společnosti DPD.

 

2. Platba převodem - Dodací lhůta 1-2 pracovních dnů od přijetí Vaší platby na náš účet ...................................balíkem České pošty či balíkem kurýrní společnosti DPD.

 

3. Osobní převzení - převzetí v předem dohodnutém termínu (Třebíč)

 

4. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ


V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:


1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (kopii faktury)

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.



Zákony a předpisy:

-         zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
-         zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů